Avatar billede Peter Birk Juniormester
08. november 2016 - 21:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook.dk

Hej
Jeg vil logge ind på min mailadresse i outlook.dk  men har glemt koden til at åbne mailen, jeg har prøvet at nulstille outlook, her står der så et telefon med kun de sidste 2 telefonnummer, hvor efter man så skal skrive de sidste 4 telefonnummer. Problemet er at de sidste 2 telefonnummer. ikke er nogen som jeg genkender, det er en anden person, som jeg ikke kender og som har oprettet outlook.dk.
Hvad kan jeg gøre??
Avatar billede INK Ekspert
08. november 2016 - 23:04 #1
Er du sikker på den hedder outlook.dk og ikke outlook.com?
Avatar billede Peter Birk Juniormester
09. november 2016 - 09:54 #2
Hej
ja, den hedder outlook.dk, men når jeg f.eks skriver outlook.com i browservinduet kommer jeg også på mailen outlook.dk
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2016 - 11:23 #3
Ser det sådan ud - se billed.
http://i.imgur.com/v8sMnoQ.png

Hvis du ikke har indsat et telefon nummer i din outlook opsætning, kan systemet ikke sende en SMS til dig, med en kode.

Prøv med passwdfinder
https://www.magicaljellybean.com/passwdfinder/
Avatar billede Peter Birk Juniormester
09. november 2016 - 13:31 #4
Hej igen
Ja mit billede ser sådan ud, men de sidste 2 tal i telefonnummer, er der ingen der kender til.
Jeg vil prøve med passwdfinder