Bærbar pc mrk. asus ingen internetforbindelse, hverken ved kabelforbindelse til modem eller ved wifi. Modem er skiftet. Forsøgt via windows indstillinger som genoprettelse, nulstilling, fejlfinding, systemgendannelse og er nu i fejlsikret tilstand, som jeg ikke kan komme ud af og derfor ikke kan åbne aps til brug for nye filer. Hvad gør jeg?
Som det allerførste, genstart maskinen til "normal" tilstand - så indlæses alle drivers. Næste skridt er at finde ud af, hvad der sker når du sætter netværkskabel til. De fleste PC'ere har lysdioder ved stikket, der viser om der er link og om der er aktivitet. Den ene skal tænde og den anden blinke?
Er det win 10, så skla du i søg skrive msconfig og gå i systemkonfiguration. Her vælges fanen boot. Har du tjektegn ved sikker start så fjern det og gem Genstart pc. Jeg håber nu den starter rigtigt op.
Du skriver modem skiftet. Betyder det ny leverandør? Nyt modem fra samme leverandør? eller ? Hvis ny leverandør, er du så sikker på der er åbnet for kontoen? Kan andre enheder PC, tablet eller smartphone få kontakt?
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.