Avatar billede Carl0711 Praktikant
17. november 2016 - 21:42 Der er 4 kommentarer

Hjælp vedrørende OSO opgave

Hej spørger vedrørende hjælp til en OSO opgave (selvvalgt obligatorisk opgave). I min opgave skriver jeg om uddannelse inde for IT ingeniør og har brug for et interview, med nogle svar på nogle spørgsmål omkring uddannelse osv. Det ville være en stor hjælp, da jeg skal bruge det til i morgen

Hilsen Carl Schmidt-Svejstrup

Vesterlund Efterskole

Hvorfor har du valgt at uddanne inde for IT

Hvilken gymnasial vej har du taget

Hvilken videregående uddannelse har du? Hvad er bedst ?

Er der mange jobmuligheder efter en videregående uddannelse?

Hvor svært var det at finde job

Hvordan ser en dagligdag ud med fast arbejde?

Hvordan var lønnen da du var nyuddannet

Hvilke jobs har du haft gennem tiden? Hvor bred er jobmulighederne?

Hvad er ulemperne ved at arbejde med IT

Hvad er fordelene ved at arbejde med IT

Hvilke andre veje man man gå med erfaring inde for IT samt uddannelsen?
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2016 - 21:45 #1
jeg synes du skal prøve at ringe til en virksomhed og spørge,
tvivler på at den person du vil interviewe, sidder her på eksperten.
Avatar billede Carl0711 Praktikant
17. november 2016 - 21:47 #2
Ja burde jeg også, men det var lidt en sidste udvej, da den skal afleveres i morgen.

Ville bare være lækkert med et enkelt svar
Avatar billede Slater Ekspert
18. november 2016 - 08:48 #3
Søger du kun svar fra uddannede IT-ingeniører, eller alle der er uddannet og med job inden for IT?
Avatar billede Slater Ekspert
18. november 2016 - 08:49 #4
Nå vent, hvis den skal afleveres "i morgen" og du skrev det i går aftes, så er det jo nok for sent nu. Det var da også utroligt sent at være ude ;)