Avatar billede Usman H Novice
18. november 2016 - 08:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Windows update virker ikke - hjælp ! Windows 7 64 bit Home Premium

Hej.
Jeg håber at nogen kan hjælpe mig.
I går formateret jeg min stationær computer, og fik installeret Windows igen.

Efter installationen var færdig, kom der ingen opdateringer. Jeg valgte og starte Windows Update, men den hentede intet og blev ved med at søge. Jeg har forsøgt og bruge Winfix og diverse programmer,  men problemet er der stadig. :(

Hvad skal jeg gøre ?
Avatar billede hjolsen Ekspert
18. november 2016 - 08:37 #1
Tålmodighed !
Det tager nemt 4-6 timer før den har hentet alle opdateringer
Avatar billede poko1 Ekspert
18. november 2016 - 08:43 #2
Avatar billede poko1 Ekspert
18. november 2016 - 08:44 #3
Glem den sidste den er der ikke mere
Avatar billede Usman H Novice
18. november 2016 - 09:18 #4
Tak for hurtig tilbagemelding folkens,

Jeg prøver, og vender tilbage med et svar.
Avatar billede Mikael Ekspert
18. november 2016 - 09:59 #5
Hmm.. Hvad er det lige hvad det sker pt vedr. microsoft update.

Jeg oplever det med både en nyinstalleret Xp sp3. Vista og win 7 sp1.

Hvad der tidligere efter en nyinstallation bare var en "formsag" er nu SÅ besværligt via update ?????
Avatar billede poko1 Ekspert
18. november 2016 - 10:16 #6
Har på Fornemmelsen at det er bevidst ??
for at få flest mulige til at skifte til Win 10!
Avatar billede Mikael Ekspert
18. november 2016 - 10:18 #7
#6 Også min tanke ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2016 - 12:39 #8
#5 og #6 Enig.
Avatar billede Usman H Novice
21. november 2016 - 23:03 #9
#2 - Problem løst
poko1
Guru

Tak. Det hjalp med de opdateringer du henviste til. Nu henter den som normalt igen, men enig, det er meget besværligt nu.

Tak til alle.
Avatar billede Mikael Ekspert
21. november 2016 - 23:13 #10
Og sjovt nok så virker det også igen på min Win 7 64 bit.. Uden at have forsøgt noget som helst ???? ;)

Måske har Microsoft læst med i tråden ??? ;)