Avatar billede roding Novice
18. november 2016 - 17:04 Der er 3 kommentarer

Ipad som monitor til Canon 600D

Jeg har tidligrere brugt en HP bærbar til live at kontrollere stationære fotoopstillinger for lys, skarphed og opstilling mm.
Finder der en, måske ældre app, til iPad, som via kameraets usb kabel kan monitorere og evt. styre mit kamera model EOS 600d, som jo ikke har indbygget wifi?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. november 2016 - 17:31 #1
intet, hvis du søger i store på canon eos 600d - men der er mange betalingsapps, der forklarer, hvordan kamera bruges.
Avatar billede INK Ekspert
18. november 2016 - 17:49 #2
Følgende link viser hvordan, men det kræver jailbreak af din iPad, så nok ikke interessant.
https://www.youtube.com/watch?v=vT0RqInP-tU&ab_channel=StefanMesaros
Avatar billede roding Novice
18. november 2016 - 18:32 #3
Har selv været inde på de sider, og har heller ikke fundet noget brugbart.