Avatar billede Drube Praktikant
19. november 2016 - 22:13 Der er 3 kommentarer

fejlmelding (RunDLL) under boot af W10 operativsystem

Jeg har skrottet en defekt HP printer og forsøgt at fjerne driverne. Nu er jeg nået til gerne at ville slippe for fejlmeldingen om, at HPStatusBL.dll ikke kunne findes under opstart af min Acer pc.
Hvordan får jeg renset det, der generer opstarten?
Avatar billede poko1 Ekspert
19. november 2016 - 23:04 #1
Du har vel fjernet dem fra Programmer og funktioner i Kontrolpanelet ?
Avatar billede Drube Praktikant
20. november 2016 - 19:13 #2
Jeg foretog fjernelsen af HP printeren for et par måneder siden, og helt ærligt husker jeg ikke mere, hvordan jeg gjorde det.
Når jeg leder efter spor af HP printeren via kontrolpanelet, er der intet at finde.
Min teori var og er, at der i en bootfil eller andet lignende sted ligger en link, der vil tjekke status af de oprettede printerdrivere, hvor jeg mente at have reduceret til min Epson og min OKI.
De har jeg åbenbart ikke gjort særligt smart, så der står jeg nu.
Avatar billede poko1 Ekspert
20. november 2016 - 21:15 #3
Prøv at se efter at der ikke er spor efter den Hvis jeg skal fjerne en printer kører jeg hele vejen som på billedet.
https://billedeupload.dk/images/KW7.jpg