20. november 2016 - 16:45Der er
3 kommentarer og 1 løsning
Outlook 365 (2016): kan ikke oprette forbindelse til mailserver
Hej
Jeg har pludselig fået problemer med min outlook. Den kan ikke oprette forbindelse til serveren mere. Jeg har installeret et antivirus program ved navn BullGuard, som måske kan være skyld i dette?
Jeg har sammenlignet min konto med min kærestes og en af mine andre kontoer, og der står der følgende:
Hendes konto: IMAP "SSL" og SMTP "TLS"
Min konto: IMAP "TLS" og "SMTP STARTTLS"
Tænker dette har noget at gøre med problemmet. Nogen der ved hvordan jeg får det ændret så det er "SSL" og "TLS"?
Jeg lurer lige med her. Så vidt jeg lige kan regne ud, kan man ikke selv skrue på forbindelsen, da den netop autokonfigureres ud fra det, den modtager fra Exchange's AutoDiscover.
Hejsa på min pc, logger den heller ikke ind på deres hjemmeside, men dog logger den fint nok ind på webmail, så hvis blot klikker hjemmesiden væk så ligger outlook der bag vinduet.
vh Jannick
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.