Avatar billede ulvehun Juniormester
21. november 2016 - 19:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Låseskærm

Mit HDMI-kabel var røget ud af min stationære (streamings-) pc, og da det blev sat i igen bad låseskærmen om et kodeord, hvilket jeg ikke havde før. Efter et forkert kodeord gav den instruks om, at jeg skulle bruge mit password til min microsoftkonto, men den vil ikke godtage det??
Forslag?
Avatar billede ulvehun Juniormester
21. november 2016 - 20:11 #1
Det er W10, og kan ikke starte i fejlsikret
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2016 - 00:19 #2
Har du prøvet at bruge Enter, uden at skrive noget?
Avatar billede ulvehun Juniormester
22. november 2016 - 05:31 #3
Ja, for det virkede før, men ikke nu! Den vil have kode!
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2016 - 12:39 #4
Det virker besynderlig, og når der ikke før har været en code, nytter det jo heller ikke at bruge et værktøj til at lede efter den.
Du kan ringe til Microsoft, eller prøve at starte op installations mediet og eventuelt lave en reparation.
Avatar billede ulvehun Juniormester
22. november 2016 - 16:39 #5
Havde indstillet mig på en formatering af pc'eren, men efter nok en nøje granskning viste det sig, at det var mit trådløse tastatur, der havde lavet numre ?
Alt ok og koden ændret.
Tak for indsatsen.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2016 - 16:49 #6
Det er Ok. Og som jeg skrev virkede problemet besynderligt.
Husk at give dig selv en grøn løsning :-)