Avatar billede Flaneur Novice
24. november 2016 - 01:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Eksport af kalender fra Outlook.com?

Hej
Er der nogen der ved, hvordan man kan eksportere hele sin kalender fra Outlook.com/Hotmail?

Hvis jeg bruger 'Udgiv/publish'' funktionen, så eksporteres kun kalender oplysninger to måneder tilbage...
Kan det virkeligt passe, at det ikke er muligt at eksportere HELE sin kalender, både fremtid og fortid?

Vh.
Avatar billede INK Ekspert
24. november 2016 - 02:10 #1
Mener du at andre skal kunne læse/skrive i din kalender? Så er det vel deling af kalender?
Eksport er som jeg forstår det et snapshot på en bestemt dato.
Jeg har måske bare misforstået problematikken?
Avatar billede Flaneur Novice
24. november 2016 - 02:19 #2
Jeg ønsker ikke at dele kalenderen med nogen, udover mig selv.
(Delefunktionen virker tilsyneladende heller ikke).

Jeg ønsker at kunne kopiere hele min kalender til en fil, som så evt. kan indlæses i et andet kalender program som f.eks gmail eller Outlook Exchange.
Og efterfølgende slette kalenderen i Outlook.com kontoen.

Jeg kan godt tage et snapshot, som du kalder det, men jeg får kun historik to måneder tilbage... Og jeg vil gerne have en sikkerhedskopi af hele kalenderen med alle begivenheder.
Avatar billede Flaneur Novice
01. december 2016 - 20:18 #4
Hej ink
Tak for indsatsen, men din artikel er vedr. Office Outlook.
Og jeg ønsker at eksportere fra Outlook.com/(Hotmail).
Avatar billede Flaneur Novice
26. december 2016 - 17:01 #6
Tak for hjælpen.
Efter lang tids søgen, må jeg nok indse at det ikke kan lade sig gøre.
26. december 2016 - 22:36 #7
jeg er ked af at være den der skal bekræfte den dårlige nyhed, men det fungerer således, at din kalender i dette tilfælde er begrænset af to variabler; tidshorisont og antal inputs. Dette er bestemmende for hvor stor en mængde du kan eksportere, desværre.