Avatar billede Slettet bruger
08. december 2016 - 20:03 Der er 7 kommentarer

Slette Skype profil

Jeg har to profiler tilknyttet min Skype - altså to navne på to e-mail konti - hvordan sletter jeg den ene? Det kan jeg ikke finde ud af.
Avatar billede INK Ekspert
08. december 2016 - 22:16 #1
Avatar billede INK Ekspert
08. december 2016 - 22:18 #2
Det er selvfølgelig vigtigt du ikke sletter den konto, du bruger på din PC. Når man sletter Skype kontoen, slettes den tilhørende Microsoftkonto!
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2016 - 03:21 #3
For mig at se er det netop en vejledning i hvordan jeg slette hele min Skype konto - og ikke kun en profil deri?
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2016 - 03:22 #4
Hvis opskriften er at slette den tilhørende mail adresse, opgiver jeg det. Har før forsøgt at slette en sådan. Det er så omstændigt det ikke er til at overskue.
Avatar billede INK Ekspert
09. december 2016 - 07:31 #5
Der står blot, at såfremt du sletter din skypekonto baseret på en e-mail adresse, så slettes denne e-mailadresse også som Microsoftkonto, idet disse to er linket sammen.
Den sletter ikke selve e-mailadressen såfremt denne findes hos en anden udbyder end Microsoft.
Jeg vurderer du har to Skype konti og ikke blot to profiler på samme konto.
Hvis du blot undlader at anvende den ene konto, så er det selvfølgelig også en mulighed.
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2016 - 18:41 #6
Jo, har to profiler på samme konto.
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2017 - 01:20 #7
Nogen der kan hjælpe med dette?