Avatar billede Gitte Olsen Praktikant
15. december 2016 - 18:55 Der er 4 kommentarer

Ingen trådløs net

Hej. Har et stort problem. Ser ud til routeren virker fordi pc går fint på nettet med netvækskabel. Men når det er ude kan den ikke oprette forbindelsen til nettet. Har haft fat i bredbånd nord og de beder mig kontakte Microsoft . Hvilket jeg har gjordt over to gange og de kan heller ikke få det op at køre???. Nogle der kan hjælpe ?? Mvh Gitte
Avatar billede INK Ekspert
15. december 2016 - 19:20 #1
Avatar billede Gitte Olsen Praktikant
16. december 2016 - 17:43 #2
hej igen. har Windows 7 så kan slet ikke gå den vej ind. der eer ingen steder jeg kan trykke skift adaptor osv. mvh Gitte
Avatar billede INK Ekspert
16. december 2016 - 22:51 #3
Du kan gå i kontrolpanel - enhedshåndtering og finde netværkskort. under denne fane finder du din WiFi-enhed. Marker denne og højreklik. I menuen deaktiverer du først og dernæst aktiverer.
Skulle dette ikke løse problemet, kan du slette enheden og genstarte PC´en. Den vil nu finde hardwaren og geninstallere.
Avatar billede INK Ekspert
19. december 2016 - 12:10 #4
Fik du løst problemet?