Avatar billede lurup Ekspert
15. december 2016 - 21:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Zolid usb server

Jeg har for ca 5 år siden købt en usb server i Aldi.

Den er på mit lan med rj45 kable og har 4 usb porte til tiislutning af printer og usb nøgler osv.

Efter jeg har fået win 10 kan jeg ikke bruge softwaret.

Hvad kan det skyldes ??
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2016 - 23:16 #1
prøv og kal den fra ip \\192.168.0.10 ?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. december 2016 - 09:51 #2
find installationsfilen til driveren, højreklik på den, og vælg 'kør som administartor'
Avatar billede lurup Ekspert
16. december 2016 - 11:07 #3
Det hjælper ikke at køre det som adminstrator jeg kan nemt kommer på endheden.
Det giver problemer når jeg skal logge på en af porterne SÅ KOMMER DEN MED FEJL
Avatar billede claes57 Ekspert
16. december 2016 - 11:36 #4
en fejlkode/tekst ville nok hjælpe, hvis man skal søge på noget
Avatar billede lurup Ekspert
16. december 2016 - 22:08 #5
Kommer her.....

Lidt underlig, programmet åbner fint og viser mig hvilke enheder der er på den 4 port hub.
Når jeg vil logge på en af porterne kommer den med denne fejl

Error loading USB server driver
Avatar billede claes57 Ekspert
17. december 2016 - 09:28 #6
det må have noget med sikkerheden i win10 at gøre. Hvis den er i stil med http://www.win-star.com/eshop/goods.php?id=60 så er drivere ikke opdateret siden 2012. I heldigste fald kan du finde mappen med programmet og drivere, og ved højreklik/egenskaber på de enkelte filer sætte dem til kompatibilitetstilstand med win7.
Så genstart og test.
Ellers er det på jagt efter en win10 enhed, der kan det.
Avatar billede lurup Ekspert
17. december 2016 - 20:34 #7
Hej igen

Øv øv det giver desværre ikke mig lov til at forbinder mig til porten, stadig samme fejl.
Kan huske da WIn 7 skulle kunne bruge usb serveren skulle jeg ind i regedit for at fjerne noget upper filter og noget underfilter. der står ikke noget i regedit i win 10.

Håber virkelig på hjælp da jeg er meget glad for enheden
Avatar billede lurup Ekspert
17. december 2016 - 20:53 #8
JUBII......

Hvor er jeg glad og heldig.....takke være jeres hjælp.
Jeg har fået det til at virke ved at download en anden tilfeldig driver fra Ebay og det virker 100 % som før...
TAK