Avatar billede Ida Sass Andersen Praktikant
21. december 2016 - 12:27 Der er 5 kommentarer

Flytte wordpress website til ny host/domæne

Hej

Jeg har problemer med at flytte min wordpress website fra et domæne (hos bluehost) til et andet domæne (hos one).
Jeg har derfor brug for nogen, der kan hjælpe meget/gøre det for mig.

Er der nogen, der kan det? :-)

Mvh Ida
Avatar billede ptj_11 Forsker
21. december 2016 - 12:53 #1
Prøv denne her:
Hey ,

As your website grow, you may have to switch web hosting companies or migrate your website to a new server.

The biggest risk during the process is data loss and potential downtime.

To help you avoid that, we have created a step by step guide on how to move your WordPress site to a new host without downtime.:
http://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-move-wordpress-to-a-new-host-or-server-with-no-downtime/

Pro Tip: Always ask your new hosting company because most of them will do the transfer for free. Some may ask for a fee, but that is negotiable :)

/ptj_11
Avatar billede ejay Novice
21. december 2016 - 13:24 #2
Jeg vil da gerne hjælpe dig, Kast mig en besked evt med tlf nr.
Avatar billede pstidsen Novice
21. december 2016 - 17:50 #3
Det kan jeg klare for maks. 500 kroner + moms. Hvis der ikke opstår uventede problemer, bliver det kun 300 + moms.

Vigtigere end det er dig at jeg vil fraråde one.com. Jeg synes ikke deres servere er særlig hurtigere, og deres konkurrenter er bedre til at implementere sikkerhedsforbedringer og andre optimeringer.
Avatar billede C:\> Juniormester
22. december 2016 - 10:59 #4
Med Akeeba Backup for WordPress tar det ca. 10 minutter.
https://www.akeebabackup.com/products/akeeba-backup-wordpress.html
Avatar billede Ida Sass Andersen Praktikant
22. december 2016 - 15:47 #5
Tak for svarene og tilbagemeldingerne!
Det lykkedes mig at få den flyttet :-)

Med venlig hilsen