Avatar billede Markkallstroem Juniormester
22. december 2016 - 15:07 Der er 1 kommentar

AMP - Hvordan kommer man uden om udfordringerne?

Jeg har læst lidt rundt omkring om AMP - som jo serverer websider lynhurtigt.

Min udfordring er dog bare hvordan jeg omsætter trafikken, når mine aktuelle virkemidler ikke virker på AMP? - Har i også udfordringer med AMP og hvordan løser i dem?

Når folk lander på min side præsenteres de for en Opt-in fra optinmonster.

1.
Den kører vidst Javascript og virker derfor ikke på AMP - Så hvis alle mine sider præsenteres som AMP i søgemaskinerne, kan jeg ikke opsamle leads til mit nyhedsbrev.

2.
Reklamer:
Jeg benytter mig af Advanced Ads hvor jeg leverer både Adsense og Rich Media (I form af affilliate konkurrencer). De har en funktion for amp, men jeg har endnu ikke kunnet få den til at virke.

Står i over for andre udfordringer med amp, eller har i løsninger til mine udfordringer, så hører jeg gerne fra jer her.

Hjemmesiden jeg har er: http://www.konkurrencer-nonstop.dk
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
10. august 2017 - 03:24 #1
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin