Avatar billede frem-ad Professor
22. december 2016 - 17:00 Der er 3 kommentarer

send en sikker mail hvordan + 2 ekstra mail med

Hej
Skal have sendt en mail til social styrelsen, http://socialstyrelsen.dk/om-os/kontakt det indholder cpr og andre fortrolig oplysninger oplysninger, hvordan sender jeg det mest sikker, jeg gmail konto men er det ikke også noget med man kan sende via e-boks, er det den vej jeg skal eller er det bare fra min gmail til deres sikkermail adresse, (så er det meste skrøbelige sted min konto)  hvad skal jeg gøre.?

Når jeg skal sende mailen med brevet, så skal jeg have 2 enkelte stående mail med, fra min gmail  (de indholder ikke cpr eller andet fortrolig) men jeg skulle gerne have dem  afsted med ¨stam oplysningerne¨ hvem der har sendt dem (mail adressen) samt datoer, og emne felt, hvordan gør jeg det, hvordan dreje jeg den så jeg holder det samlet i en mail?
Avatar billede wjens Guru
23. december 2016 - 15:09 #1
Skriv til dem via borger.dk med din nem-id, det kan (skal) alle offentlige myndigheder kunne modtage fra.
Avatar billede frem-ad Professor
23. december 2016 - 16:36 #2
OK hvordan får jeg så de mail med fra gmail, de skal vel videresendes til e-boks men hvordan
Avatar billede wjens Guru
23. december 2016 - 17:51 #3
Print/gem dem som pdf og vedhæft.