Avatar billede PabloH Praktikant
26. december 2016 - 12:00 Der er 6 kommentarer

Hacke en snapchat account

Hej alle

Mit spørgsmål er egentligt meget simpelt: er det muligt, at hacke en snapchat account?

PabloH
Avatar billede CRKrogh Ekspert
26. december 2016 - 12:31 #1
Det helt enkle svar er "Ja".
Avatar billede PabloH Praktikant
26. december 2016 - 12:36 #2
Tak for svaret CRKrogh. Er det noget du selv er kyndig med?

Hvis der er nogen der er kyndige med det, er I meget velkomne til at skrive en privat besked :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
26. december 2016 - 12:46 #3
Definer "kyndig"?

Ja, jeg er bekendt med metoder til at kunne tilgå forskelligartede konti, der ikke kommer mig ved, også SnapChat, men idet det jo som bekendt er ulovligt, er det ikke noget, vi beskæftiger os med her.
26. december 2016 - 13:40 #4
Alt der udveksler data online kan i princippet hackes. Nogle ting nemmere end andre naturligvis, men grundlæggende ligger der de samme principper til grunds...
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2016 - 07:09 #5
du kan bare spørge google direkte: "how to hack snapchat on <operativsystem> ?"
pas bare på om du henter software der kan gøre det for dig... det får du bare virus ud af og bliver selv hacket :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. december 2016 - 08:22 #6
Skal vi ikke bare blive enige om at det er totalt imod ekspertens regler at bare så meget som at nävne ulovlige metoder her og så bare glemme denne tråd.