Avatar billede FredTubeHD Juniormester
27. december 2016 - 11:50 Der er 5 kommentarer

Er denne computer god?!

Jeg fik af vide at det her skulle være en god kompination
- XFX Radeon RX 480 (8 GB) (1800 kr)
- NZXT Tempest 410 kabinet (300 kr)
- Intel Core i5 6600k (2000kr)
- 1TB HDD (Samsung Blue) (400 kr)
- ASRock H110M Gaming (550 kr)
- Kingston HyperX Fury - DDR4-2133 - 2 x 4GB (300 kr)
- Corsair CX600W V2 (500 kr)

Jeg ved ikke helt hvordan man bygger en, og om det der er godt?? Jeg vil bare gerne have en Gamer PC. Der var også en der spurgte ´hvad den skulle bruges til: Jeg vil gerne have en computer til at spille minecraft med mods + Jeg vil gerne optage det.
(Hvis i kender en tutorial til hvorda man bygger en Computer gerne send et link)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. december 2016 - 12:55 #1
Gå efter den anden, du spurgte til. Når du ikke selv kan bygge, giver det ikke mening at begynde at lege med løsdele og give anbefalinger i forhold til at udskifte komponenter. Så er du langt bedre kørende med et færdigt build.
Avatar billede eurositi Ekspert
27. december 2016 - 13:17 #2
Enig med #1. Og der er ikke noget sparet ift. færdigsamlede, konfigurerbare PC'er hos Extremegaming eller Topdata.dk. De starter på omkring 5.500 kr. Begge butikker har et godt ry iflg. Trustpilot.
28. december 2016 - 03:09 #3
Det var mig der kom med nævnte forslag. Det var for at prøve at perspektivere dine muligheder og give dig en idé om hvad du får indenfor den prisramme. Desuden for at gøre dig opmærksom på byg selv løsningen som et alternativ.

Siden du ikke er bekendt med at bygge selv, så er det klart, at det ikke er et alternativ.

Færdigsamlet og indenfor 6000 kr. er dette her umiddelbart klart det bedste tilbud lige nu:
http://topdata.dk/product.asp?product=10879

Gode komponenter og masser af power.

NB: TopData er en af de mest betroede og benyttede forhandlere når det gælder computere indenfor gamer segmentet, så ingen anledning til bekymring i den henseende.
Avatar billede FredTubeHD Juniormester
28. december 2016 - 17:12 #4
Hvad med den der er på forsiden af topdata?? den ser god ud (er den bedre)
Avatar billede eurositi Ekspert
28. december 2016 - 19:20 #5
Tilbuddet for forsiden inkluderer en fornuftig skærm, så det er et godt tilbud (jeg nævnte det ikke, fordi det gik ud over din budgetgrænse, og fordi du måske allerede havde en skærm, du var tilfreds med, selv om en ny skærm ofte er en god idé).
Ud over skærmen er der inkluderet et trådløst netværkskort (som ikke er standard i de øvrige tilbud). Eneste minus er, at den så til gengæld "kun" har én medfølgende (SSD) harddisk - og ikke også 1 tb SATA HDD. Men det kan man jo nemt tilkøbe, hvis det behøves. :)