Avatar billede Emil Sandager Praktikant
27. december 2016 - 19:06 Der er 4 kommentarer

Deaktivering af Sikker søgning mcafee

Hej.
Jeg kom til at sige ja til Mcafees "sikker søgning". Nu bruger den Yahoo som søgemaskine, og dette kan ikke ændres i indstillinger. Jeg vil rigtig gerne have deaktiveret dette. Jeg har endda slettet mcafee helt fra min computer, for at se om det hjalp. Det gjorde det ikke.
Hjælp ville været skønt.
Hilsen Emil
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2016 - 20:17 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2016 - 20:19 #2
Du trykker på scan, og når scan er færdig så er det rens. Computer skal heredter genstartes og der fremkommer en log ved genstart.
Højreklik og kør som administrator.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2016 - 20:25 #3
Jeg vil anbefale du fjerner programmer med Revo uninstaller free, og herefter også kører en tur med CCleaner. Så er der en timelig chance for at de sidste stumper af programmet er fjernet.
McAffe Security Scan anser jeg for værende et ubrugeligt.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2016 - 20:37 #4
timelig=rimelig :-)