Avatar billede Thomas Colding Praktikant
29. december 2016 - 13:26 Der er 2 kommentarer

Spørgsmål til streaming

Hej
Da der er mange udbyder på nettet, hvor man kan Streame film vil jeg
høre om nogen kan forklare hvordan Streaming fungere.
Bliver der lageret noget lokalt på ens pc'ere og
bliver ens ip-adresse registreret på det pågældende server.

Kan man bliver 'Tracked' når man Streamer film hvis man tilfældigvis rammer feks.  Putlocker eller en anden site..
Avatar billede Markkallstroem Juniormester
29. december 2016 - 13:53 #1
Stiller du et spørgsmål om ulovlig streaming - Eller streaming-tjenester hvor du betaler abonnement?

Der er folk der har fået tilsendt et brev med krav om betaling fordi de har streamet ulovligt. Filmen lagres ikke på din pc.

Hvis du betaler for dine film er der ikke noget problem.
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2016 - 15:14 #2
Putlocker er en online indeks af host filer (delte filer gemt på skyen) og en hjemmeside brugt for at streamer underholdnings medie såsom film og tv serier. I may 2016, var hjemmesiden blokkeret i England af Høj retskendelse og websiden var blevet rapporteret af Motion Picture Association of America som hovedsagelig piratkopi trussel.

https://en.wikipedia.org/wiki/Putlocker

Putlocker hjemmesiden vil ikke andet give dig problemer både for dit internet udbyder, for de kan trods alt se alle de trafik du har været på, og de kan vælge at sammenarbejde med anden tredjepart som kæmper imod disse antipirateri.

"Hjemmesiden" er ikke sikker, når du henter noget, der hævder at være nogle service updater eller medie plug-in, medmindre du er helt sikker på det er af hæderlige ry, der er nødvendige for din computer eller software, og ikke-skadelig. Websites, selv dem med ellers ærlig tjenester, kan fortælle dig, at du skal downloade X software for at se Y. Det er en skrøne er tvinge dig til at downloade en .exe-fil, vil bryde dit system og efterlade dig med klistret, svært at slippe af med, pop-ups (eller værre). Et par faktisk krævede web-teknologier, der kan have brug for opdatering omfatter: Adobe Flash Player, Adobe Shockwave, Microsoft Silverlight (Netflix udnytter dette for ex.), Og selv i tilfælde af at opdatere disse "Reference. Emeka Mbulu

https://www.quora.com/profile/Emeka-Mbulu

Som Alex Bevilacqua siger Putlocker er en juridisk tjeneste, men for sikkerheden, jeg kan foreslå at bruge sikkerhed checker før de går til enhver hjemmeside.

https://www.quora.com/profile/Alex-Bevilacqua-1

Eks.: Oplysning forevist fra linket: Website omdømme Putlocker er høj ved MyWOT sikkerhed checker.

Du har ret i at der forefindes flere hjemmesider som lader dig streamer gratis film og tv serier, men husk, at disse kan havne i visse tilfælde som ikke understøtter og ikke betaler film udvikler mv., eks. rettigheder ikke aftalt og streamer ulovligt.

Der findes hav af hjemmesider der streamer film og tv serier, her er enkelte få som har rettigheder aftalt og som bruger du kan have tillid til, dog mod betaling.

Viaplay (internationalt)
https://viaplay.dk/

Netflix (England, Canada, USA, Danmark)
https://www.netflix.com/dk/

Amazon Prime:
https://www.amazon.com/Amazon-Prime-One-Year-Membership/dp/B00DBYBNEE

Hulu
www.hulu.com/
- Kan du benyttes i USA, men med VPN program kan tilgås.