Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
29. december 2016 - 19:10 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Se : The Best Years of Our Lives (1946)

Jeg vil gerne se :

The Best Years of Our Lives (1946)

En berømt film ...

Men hvor ?

* Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2016 - 19:20 #1
https://www.google.dk/search?q=The+Best+Years+of+Our+Lives+(1946)&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gws_rd=cr&ei=UFNlWK6PCIXmswGT0q7IBA#q=The+Best+Years+of+Our+Lives+(1946)+stream
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2016 - 19:21 #2
#1 virker ikke rigtigt
http://kortlink.dk/google/pcap
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2016 - 19:25 #3
Hej Jørn.
Vi bevæger os i en gråzone når du spørger vedrørende film man kan se i fuld længde.
Du må kunne lære selv at Google søge på filmens titel, og herefter tilføje "stream" i enden af søgningen, og finde løsningen selv.
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. december 2016 - 21:02 #4
#3
Det er netop det der er problemet med Jörn, jeg tror ikke han har fundet google endnu. Eller også er han for doven til at lede selv, for 90% af hans spörgsmål handler om at finde noget på nettet.

Ja, du må meget undskylde Jörn, men man bliver sgu lidt småsur. För du opretter et spörgsmål herinde så pröv lige at google selv.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
29. december 2016 - 21:43 #5
Bob Bob. Jeg har da prøvet. Kunne kun finde "steam" - Og jeg vil ikke melde mig ind i noget.
Avatar billede nopsen Ekspert
29. december 2016 - 21:56 #6
der kan jo være mange grunde til at han ikke selv googler det, det kan være at han ikke er så erfaren med at søge og måske bliver forvirret over de mange resultater, eller måske har prøvet at få virus ved at klikke ind på nogen skumle sider i søgeresultaterne osv, og måske han er mere tryg ved at spørge herinde hvor folk er mere erfarne,
det er da fint at han kan få god gavn af eksperten.dk.
istedet for ligefrem at blive sur og nærmest skælde ham ud og beskylde ham for at være potentiel doven., ku man jo bare vælge at springe hans spørgsmål over, i kender jo ikke manden eller hvilke bevæggrunde han måtte have for at spørge til råds herinde.
desuden er han jo en af de "gode" spørgere, som altid holder en god tone og kvitterer med et tak for hjælpen.

så kære jørn, fortsæt du bare med at spørge herinde, der er altid nogen herinde som med glæde vil hjælpe dig med de spørgsmål du måtte have  :-)
Avatar billede nfssister Forsker
29. december 2016 - 22:05 #7
Jeg har sendt en besked, den kan du tjekke.

Grunden til folk går på hælene er fordi det ikke er "lovligt" det du spørger efter.
Og lad det være grunden til folk ikke vil hjælpe.

Men sådan her søger du:
http://kortlink.dk/pcb8
:)
Godt nyt-hår !
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. december 2016 - 22:09 #8
#6
Nu er det her först og fremmest et IT-forum og man (läs jeg) gider ikke have det spammet med med alle mulige ikke-IT spörgsmål. Selvfölgelig kan man spörge om noget i den kategori der hedder "Fri debat", men ikke 10 gange om dagen. Så kan man finde et forum der er egnet til det, der er masser af dem ude på nettet.
Avatar billede nopsen Ekspert
29. december 2016 - 22:37 #9
#8
som du selv skriver kan man spørge om alt under "fri debat" og der er mig bekendt ikke nogen regler eller loft for hvor mange spørgsmål man stiller herinde, og som sagt har man alle muligheder for at springe de spørgere over, som man ikke gider, jeg forstår simpelthen ikke at det kan hidse nogen op.

desuden spørger han jo ikke direkte efter et ulovligt sted, han har jo fået adskillige bud på lovlige løsninger i hans tidligere spørgsmål.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
29. december 2016 - 23:03 #10
Bob Bob igen. Jeg spørger ikke 10 gange om dagen. Muligvis 1 gang om dagen.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
29. december 2016 - 23:04 #11
Spring dog over mine tåbelige spørgsmål michael_stim
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
29. december 2016 - 23:16 #12
T*A*K til A*L*L*E for deltagelsen

Og jeg mener ALLE - uden undtagelse
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. december 2016 - 23:18 #13
Jeg gider ikke engang at kommentere på dine sidste indläg. Men forstår da bedre nu, at du bliver smidt ud af alle facebookgrupper.

Og jeg skal lade dig väre i fred, du kan, med dine spammende spörgsmål, näppe göre eksperten värre end den allerede er blevet.
Avatar billede nopsen Ekspert
29. december 2016 - 23:39 #14
michael_stim
jeg har altid haft stor respekt for dig som ekspert igennem mange år her på eksperten, men lige i dette tilfælde må jeg sige at du skuffer mig en smule, havde bestemt ikke forventet at se en bruger der følger reglerne og altid lukker sine spørgsmål korrekt blive udsat for sådan en medfart, blot for (efter DIN mening) at bruge eksperten.dk "for meget"
det har jeg godt nok aldrig set før, hvordan kan man "gøre eksperten værre end den er", blot ved at være en aktiv spørger?
synes da du selv medvirker til det på denne måde, ku forstå hvis der var tale om regelbrud, men det kan jeg ikke få øje på.
hvor mange spørgsmål må man så begrænse sig til, for ikke at genere dig?
det må du da gerne uddybe, da ingen af os kender lige netop DINE grænser for hvad du finder rimeligt.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2016 - 23:42 #15
Hej Jørn.
Jeg er slet ikke sur på dig, og mener ikke med mit indlæg at jeg skælder ud. Jeg ville blot vejlede dig til hvordan man søger lige på det ømme emne som du har spurgt ind til flere gange herinde
Nu skrev jeg ikke Steam, som bruges til spil, men stream, som oversat betyder  strøm.
Håber du har lært lidt af den guide du fik i #7? :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2016 - 23:45 #16
Nopsen og Michael.
Skal i fortsætte med mudderkast, kan i så ikke gøre det internt. Der er vel ingen grund til at træde mere rundt i spørgsmålet her vel :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2016 - 23:46 #17
Stream= "Billeder i en strøm"
Avatar billede nopsen Ekspert
29. december 2016 - 23:47 #18
220661

du har helt ret, beklager og stopper nu. :-)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
30. december 2016 - 09:37 #19
Tak til ALLE, der var positive
+ Michael, der, åbenbart, har set sig gal på mig.

No hard feelings Sir Michael ....

Jeg kender dig IKKE - Ønsker, heller ikke, at kende dig.

Du kender, åbenbart mig.

That's OK ....
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. december 2016 - 10:17 #20
#19
Havde ellers sagt til mig selv at jeg ikke skal kommentere på denne tråd mere, MEN...

Det jeg kommenterede i starten var ikke på dig som person men den slags spörgsmål du stiller. At det så eskalerer pga andre taler din sag, som om du ikke selv kan give svar på tale er en anden sag. Og grunden til at jeg reagerer som jeg gör på dine spörgsmål er at, det for mig, föles som om det er lettere for dig at få andre til at lede for dig i stedet for at selv åbne google. Når man så söger her på eksperten efter et problem nogen har haft og som man selv sidder med, så kommer der en masse unödvendig information frem. Det er trods alt först og fremmest et IT-forum, for ti år siden det bedste i DK.

Så no hard feelings herfra heller og godt nytår Jörn.