Avatar billede Bent Skriver Juniormester
30. december 2016 - 16:55 Der er 8 kommentarer

tv LG

Jeg vi gerne høre om i kan hjælpe mig ? Jeg har et LG tv, hvor jeg vil flytte programmer ved at trykke på den grønne knap, på fjernbetjeningen.
Har prøvet at trykke på den inde i opdatering,med det resultat at alle programmer er væk, LG er tom,skal så til at sætte dem alle sammen op igen:-(
Den virker ikke når jeg trykker normalt på tastaturet inde i opsætning ?
Med venlig hilsen. Bent/Esbjerg
Avatar billede claes57 Ekspert
30. december 2016 - 17:15 #1
Jeg er ikke lige ved mit tv, men når du har valgt dem, der skal være i foretrukne, så klik grøn en gang. Så gå til en, der skal flyttes og klik grøn - den kan nu flyttes med pile. Når den er på plads, så klik sæt ind (rød eller grøn). Pil hen til næste program, der skal flyttes, klik grøn, flyt og klik igen.
Avatar billede Bent Skriver Juniormester
31. december 2016 - 10:38 #2
Tak for løsning Claus 57.  Det prøver jeg :-)
Avatar billede Bent Skriver Juniormester
31. december 2016 - 15:17 #3
Tak,så er det prøvet uden resultat. Har så  prøvet igen at gå ind i auto opdatering, med det resultat.at alle programmer var væk. De er så sat ind igen, men kan stadigvæk ikke flytte programmerne. Inde i auto er der en lille rude ,hvor der er en rød streg over. Er sikke på at hvis jeg kan fjerne den røde streg ,så kan jeg bruge den grønne knap ,i opsætning. Det er bare ærgerligt,at jeg ikke kan flytte programmer,så jeg kan lave en oversigt :-(
Hilsen Bent fra Esbjerg
Avatar billede claes57 Ekspert
31. december 2016 - 15:45 #4
Jeg har kun rettet i mappen med favoritter. Ved ikke, om man kan rette i den komplette liste. Er tilbage på pinden 3. jan, og ser på det der.
Avatar billede Bent Skriver Juniormester
31. december 2016 - 16:43 #5
Tak,for at prøve Hjælp. Prøver forskelligt,hvis jeg finder ud af det,får du besked
Avatar billede kurtba Ekspert
31. december 2016 - 17:07 #6
På mit LG skal jeg ind via knappen Indstillinger - Avancerede indstillinger - Kanalmanager. Oppe til højre er der så forskellige muligheder, og her skal jeg vælge "flyt" helt ude til højre.
Så skifter billedet nedenunder, således at der er en kolonne, som hedder "alle kanaler" og en til højre som hedder "destination".
Til venstre markerer man så den kanal man vil flytte - der kommer et flueben ved den, hopper så over i destinations kolonnen og stiller sig på den plads, hvor man vil sætte den ind og sætter ind. Mener ikke at det er med farveknapperne, at det foregår.
Enten med den levende markør eller med markeringstasterne og knappen i midten.
Yousee har åbenbart problemer p.t. for jeg har ingen kanaler at lege med. Det er anden gang i dag.
Avatar billede Bent Skriver Juniormester
31. december 2016 - 17:38 #7
Jeg går i gang med det samme,TAK
Bent Esbjerg
Avatar billede Bent Skriver Juniormester
02. januar 2017 - 12:18 #8
Tusind tak for jeres råd, Claes77+Kurtba,for at prøve jeres gode råd ,som desværre ikke hjalp mig. Så her til morgen ringede jeg til LG, som ledte mig på rette spor, så nu er alt under kontrol. LG
Venlig hilsen Bent Esbjerg