Avatar billede Novice-1 Seniormester
04. januar 2017 - 17:33 Der er 5 kommentarer

deaktiveret touchpad popper konstant op

efter dektivering popper der, undertiden flere gange i min, et irriterende vindue op om deaktiveringen
hvordan fjerner jeg denne meddelelsen een gang for alle

oprindelig, efter rep, var der en genvej på proceslinjen, men havde håbet pop up vinduet forsvandt når genvejen var fjernet :-)

har efter rep igen win 7

på forhånd tak
Avatar billede 220661 Ekspert
04. januar 2017 - 20:46 #1
Hvad hedder din bærbar?
Formoder der er en taste du kan deaktivere fra. Men måske den også kan deaktiveres  fra Bios.
Avatar billede Novice-1 Seniormester
05. januar 2017 - 20:00 #2
Oprindeliger det en Toshibe Sattelite L855D - 104
med AMD A10 - 4600 M  APU
og 64 bit

og det er kun harddisken der er skiftet til en lille SSD harddisk

jeg har i øvrig samtidig det problem at musen ser ud til at være lige følsom hvad enten den er sat til mindst eller mest følsom
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2017 - 20:06 #3
På Toshiba ser det ud til man skal kunne deaktivere den fra BIOS:
http://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1014802?k=8244621

Følsomhed på musen har jeg ikke lige et bud på.
Avatar billede Novice-1 Seniormester
05. januar 2017 - 23:51 #4
hej!!  linket ovenfor sender mig tilbage til mit spørgsmål! ?