Avatar billede a-frandsen Praktikant
06. januar 2017 - 13:17 Der er 3 kommentarer

Internet forbindelsen driller

Håber på lidt hjælp. Min stationære driller helt vildt og jeg har svært ved at identificere problemet.
Min stationære hopper konstant af internettet. Modtager mails rimeligt, men kan on and of se hjemmesider og det er super irriterende. Troede måske det var forbindelsen, men synes ikke jeg oplever problemer med mine andre produkter. Dog siger computeren den har forbindelse til internettet så forstår ikke hvorfor den smider mig af uden der registreres problemer. Hjælp...
Avatar billede xWeezor Juniormester
06. januar 2017 - 16:36 #1
Hvilken internetudbyder har du?
Avatar billede INK Ekspert
06. januar 2017 - 17:02 #2
Kører du kablet forbindelse eller wifi?
Avatar billede a-frandsen Praktikant
06. januar 2017 - 18:10 #3
Wifi, som vi har kørt årevis uden problemer indtil nu via Yousee 100/20 Mbit Coax