Avatar billede Dasse2209 Praktikant
06. januar 2017 - 21:44 Der er 2 kommentarer

Formular på hjemmeside

Hej jeg har overtaget hjemmesiden for en bordtennisklub, nu er jeg så røget ind i et problem, problemet er at der skal være en side med formular til indmelding, en side med formular til køb af klubtøj.

Problemet består i, at formularerne skal kunne sendes videre, til en eller flere af klubbens bestyrelsesmedlemmer, samt en kopi til vedkommende, der melder sig ind / køber klubtøj med pris, registreringsnr. og kontonr.

registreringsnr. og kontonr. må ikke være synlig på siden.

På forhånd tak.

Ps. Jeg bruger adobe muse cc, muse indeholder et par formular men ikke helt tilstrækkeligt.

VH. Bjarne.
07. januar 2017 - 01:29 #1
HEJ,

Langt de fleste politiske partier har en indmeldelseside (se lidt på dem  (ikke brug den AKTIVT hvis du ikke tror på deres politik)), kopier det du kan bruge fra dem og modificer der hvor du har brug for det.

Eks. Venstre.dk,  Visionspartiet.dk, konservative.dk -- osv osv.....

Jeg tror også at de fleste sportsforeninger har en indmeldelsesside, men her må du søge selv.

Kristian
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2017 - 03:20 #2
du kan klare det med en "mini" version.
hvis du læser og skriver i en MS office databasefil via SQL. så det er .NET du skal se på.

ellers, du kan også lave disse forms om til emails, som du sender til de personer der skal bruge dem.