Avatar billede mr.mig Novice
07. januar 2017 - 16:29 Der er 1 kommentar

Adgang til windows 10 uden domæne

Hej folkens

Da jeg ikke længere er ansat i en virksomhed, som min bærbare windows 10 pc var sat op til, valgte jeg at fjerne domænet.

Uden at tænke mig om!!

Jeg gik ind i computer, ændre computernavn og slettede domænet.
Derefter genstartede jeg computeren, og nu kan jeg ikke længere logge ind.

Der fremkommer kun én mulig bruger - SBO (administrator fra tidligere arbejdsplads). Jeg har ikke adgangskoden til denne.

Er der en måde, hvorpå jeg kan få adgang til computeren igen og de filer jeg havde liggende på skrivebordet?
Avatar billede INK Ekspert
07. januar 2017 - 19:43 #1
Den enkleste løsning er at bede din gamle arbejdsplads hjælpe med dette. Hvis du helt legalt har denne PC og du har personlige filer på PC´en, så er det nemt at bede dem oprette en administratorkonto for dig.