Avatar billede nico Juniormester
12. januar 2017 - 09:50 Der er 11 kommentarer

Min Bærebare

Efter jeg har nulstillet min PC bliver der ved med at dykke dette skilt op når jeg starter op " Computeren genstartede uventet eller stødte på en uventet fejl. Windows Installation kan ikke forsætte. Hvis du vil installere Windows, skal du klikke på OK for at genstarte computeren og derefter genstarte installationen.

Når jeg så trykker OK så genstarter den bare og så kommer beskeden igen. Hvad kan jeg gøre for at komme videre?
Avatar billede poko1 Ekspert
12. januar 2017 - 09:59 #1
Der har efterhånden været mange udgaver af Windows så Hvilke???
Avatar billede nico Juniormester
12. januar 2017 - 10:24 #2
Windows 10 Home x 64
Avatar billede poko1 Ekspert
12. januar 2017 - 10:34 #3
Har du et Windows 10 Installations medie?
Hvis du har nulstillet Skal den geninstalleres.
Avatar billede nico Juniormester
12. januar 2017 - 10:51 #4
Jeg har ikke 10 eren på CD Downloade den da de kørte deres kampagne.
Avatar billede ptj_11 Forsker
12. januar 2017 - 11:05 #5
Du henter bare samme version igen, installerer den, og installationen er stadig til at aktivere.
Hent mediecreatoren her:
http://www.thewindowsclub.com/windows-10-media-creation-tool-create-installation-media-upgrade
Kør programmet og vælg den rigtige version, så skulle det gerne gå af sig selv resten af vejen.
/ptj_11
Avatar billede poko1 Ekspert
12. januar 2017 - 11:27 #6
Avatar billede nico Juniormester
12. januar 2017 - 11:34 #7
Men jeg kan jo ikke komme ind på min PC som jeg skrev i min første besked kommer denne meddelelse frem når jeg starter min PC " Computeren genstartede uventet eller stødte på en uventet fejl. Windows Installation kan ikke forsætte. Hvis du vil installere Windows, skal du klikke på OK for at genstarte computeren og derefter genstarte installationen.  Der kan jeg kun trykke OK også så genstarter min PC og så kommer skiltet igen. Jeg skriver fra en anden PC herinde.
Avatar billede poko1 Ekspert
12. januar 2017 - 11:46 #8
Du kan godt downloade et image på en anden pc enten som DVD eller USB.
Avatar billede nico Juniormester
12. januar 2017 - 11:53 #9
Jeg prøvede at smide denne CD i "Windows 8 Recovery Media for Windows 8 Products 64-bit". Men det skilt som jeg har nævnt tidligere forsætter bare med at dukke op.
Avatar billede poko1 Ekspert
12. januar 2017 - 11:58 #10
Du skal fra Opstartens BOOT Menager vælge at starte fra DVD Drevet
Nu ved jeg jo ikke hvilket mærke pc Men typisk F11/F12
Men hvorfor installerer du ikke Win 10 igen?
Avatar billede nico Juniormester
12. januar 2017 - 12:14 #11
Jeg har en Dell Inspiron 7720 der er det F2. Efter du har fortalt hvordan jeg kan installere Win 10 igen, så vil jeg da også vælge den igen. jeg vidste bare ikke hvordan man kunne gøre det tusind tak for hjælpen.