Avatar billede Uvanga Ekspert
21. januar 2017 - 11:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Facebook Messenger og Beskeder forskel?

Er der forskel på Messenger og Beskeder i Facebook?
Avatar billede Uvanga Ekspert
21. januar 2017 - 22:32 #1
Altså bortset fra navnet, synes jeg de ser ens ud...
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2017 - 11:35 #2
ja, hvis du har en chat nede i højre hjørne af facebook, så var det i sin tid "chat" som var en facebook app, du installerede. ellers havde du det ikke.

hvis du ikke har opdateret til facebook messenger, bruger du stadig den originale chat, som ikke gør alt det, som den nye version gør.

min er fra 2009. den kan intet, og den gør intet.
hvis jeg installer den nye, som man kun kan på sin telefon, så vil de også erstatte den originale som er i min facebook. den originale er en del af html/sprog koden i hver brugers facebook. (hver bruger har sin egen sourcekode)

hvad var nyt med "messenger" da de gav den det navn: jo, at man på forhånd for at vide, at de kopierer og sælger alle dine data.  ja og så at den kan en del mere.

men det er ligemeget: NSA får en kopi af alle posts du laver. hvis du skriver bestemte links de ikke vil have, så forsvinder disse når du trykker post.