Avatar billede mikkel251 Seniormester
22. januar 2017 - 10:40 Der er 1 kommentar

Hvorfor vil mit gridview ikke udskrive de felter jeg har valgt

Hej Eksperter.
Jeg har siddetog rodet med Gridview og den virker fint, en jeg har tilføjet en checkbox til så man kan vælge lige de personer man vil og få deres email vist når man trykker på knappen hent valgte, men så kommer mit spørgsmål.

Det virker ikke den skriver ingenting ud selv når jeg debugger koden så løber den fint igennem det antal rækker der er valgt, jeg forstår den ikke???

kan i hjælpe mig

Her er koden i den knap function, som skal hente de rækker der er valgt og så er det meningen den kun skal skrive email ud på de personer den har valgt., i må hellere se koden.

jeg har også prøvet med en Literal.

    protected void btnHentValgte_Click(object sender, EventArgs e)
    {

        lblTest.Text = "";
        foreach (GridViewRow row in GridView1.Rows)
        {
            CheckBox cb = (CheckBox)row.FindControl("chk");
            if (cb != null && cb.Checked)
            {
                lblTest.Text += ("<br />" + row.Cells[3].Text + "<br/>");
            }

Avatar billede keysersoze Guru
22. januar 2017 - 11:54 #1
Så din event kører, du kommer ind i din if og row.Cells[3].Text indeholder en værdi men lblTest indeholder ikke nogen tekst når siden er renderet?