Avatar billede Heltnyidether Novice
26. januar 2017 - 10:11 Der er 2 kommentarer

Gemme ark som pdf, hvor det er skiftende ark

Hej

Jeg skal gemme et ark, som ikke er det aktive ark, som en pdf. Det er vilkårligt fra gang til gang hvilket ark der er tale om.
Hvordan kan jeg lave en makro som kan hjælpe med det. Pdf'en skal herefter sendes med mail og slettes.
Avatar billede kim1a Ekspert
26. januar 2017 - 10:57 #1
Hvordan defineres hvilket ark skal videresendes?
Avatar billede Heltnyidether Novice
26. januar 2017 - 13:04 #2
Der er et samleark hvorfra oplysninger bliver sendt ud til forskellige ark fordelt på personen. Den senest indtastede persons navn fremgår af celle D1 i ark1 og det pågældende ark som ønskes sendt som pdf har samme navn.