Avatar billede Proboss18 Novice
28. januar 2017 - 13:42 Der er 3 kommentarer

Nyt Apple ID

Hej jeg har glemt mit apple id og har nu været inde og opdatere min Ipad og nulstillet den

man når jeg sætter den igang igen komme den stadig frem og beder om mit gamle ID

hvordan kommer jeg videre
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. januar 2017 - 14:44 #1
Kun via Apple support! Du har "noget" der binder hardware til det gamle ID.
Avatar billede Proboss18 Novice
28. januar 2017 - 14:59 #2
Tror jeg har den find ipad tilsluttet så det kan være den man du mener jeg skal til apple support for at få den åbnet
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. januar 2017 - 15:01 #3
"Find iPad" vil ganske rigtigt spærre for at den kan genaktiveres med et andet Apple ID. Her er det kun Apple Support, der kan fjerne den binding.