Avatar billede BIRGER Seniormester
28. januar 2017 - 18:25 Der er 1 løsning

Lås udskriftsopsætning i pdf

Findes der et værktøj, så man låse....udskriv på begge sider ...i en pdf fil?

Så den er valgt på forhånd, når andre åbner filen.
Avatar billede falster Ekspert
28. januar 2017 - 18:31 #1
Næppe. Det er en printeropsætning.

Hvis du med "låse" mener, at der skal udskrives i duplex. Vil brugere med printere uden duplex ikke kunne udskrive den.

Hvis det er a.h.t. at spare papir, er den ultimative løsning, at forhindre udskrivning i det hele taget. Det kan gøres.

Så skal pdf'en læses på skærmen.