Avatar billede Kentoi Seniormester
31. januar 2017 - 09:38 Der er 3 kommentarer

Exchange booking af mødeloklae problem

Hejsa.

Jeg har en sag, hvor bruger har booket et møde og har fået en godkendelse. Når hun så kigger i kalenderen for møderummet, så er det en anden der har booket det.

Er der nogen der ved hvor pokker jeg skulle starte med fejlfinde?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. februar 2017 - 22:25 #1
Hvis din bruger går ind i "Planlægningsassistent" under oprettelsen af mødet, bliver andres booking af mødelokalet så vist rigtigt - selvfølgelig forudsat der er noget at vise?
Avatar billede Kentoi Seniormester
10. februar 2017 - 08:46 #2
Tak for svaret, men det er blevet klaret. Hvordan ved jeg desværre ikke. :(
Avatar billede CRKrogh Ekspert
10. februar 2017 - 08:55 #3
Nej, det er næsten lige så slemt, når problemer løser sig selv på magisk vis....