Avatar billede vuske Seniormester
31. januar 2017 - 20:06 Der er 7 kommentarer

Exporterer og importerer

Mail og kontaktpersoner (TDC) fra en Vista som har et Outlook Express skal jeg have over på en Windows Live på windows 10 - hvordan gør jeg det?
Avatar billede vuske Seniormester
31. januar 2017 - 21:12 #2
Jeg vil se på det, men er ikke så god til engelsk, har brug for at kunne se det på dansk
Avatar billede klaudi Ekspert
31. januar 2017 - 21:18 #3
Hvad med denne, den er godt nok fra xp til vista, win7 eller win8
http://klaudi.host22.com/guides/oe-mails-to-wlm/overfoer_e-mails_fra_oe_til_wlm.html
Avatar billede vuske Seniormester
31. januar 2017 - 21:46 #4
Jeg vender tilbage når jeg har prøvet - tak for det, du skal nok regne med nogle dage da det ikke er min computer det skal laves på
Avatar billede INK Ekspert
01. februar 2017 - 08:11 #5
Bemærk, at Microsoft ikke længere supporterer wlm. Sluttede 17. Januar 2017.
På en Win10, kan man anvende det indbyggede mailprogram eller eksempelvis Thunderbird. Mails og adresseliste kan lige så let overføres til Thunderbird, så skal du ikke skifte igen om nogle måneder/år, når wlm måske ikke virker på en opdateret Win10.
Avatar billede vuske Seniormester
01. februar 2017 - 10:19 #6
Thunderbird har jeg lige prøvet hos mig selv, det ser rigtig godt ud, så skal bare lige finde ud af hvordan jeg importerer mails og adresseliste fra en anden computer
Avatar billede INK Ekspert
01. februar 2017 - 10:47 #7
Du eksporterer mails og adresser på vanlig vis fra dit nuværende mailprogram. Kommasepareret fil og visitkortfil.
I Thunderbird installerer du et tilføjelsesprogram kaldet import/export tool. Med dette importerer du mails og adresser.