Avatar billede Fjotte Seniormester
02. februar 2017 - 15:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

musik/toner

Hej med jer jeg har et lille problem

Hvordan får jeg lavet en ny ringe tone på min iphone5s jeg har musikken liggende i itunes og de er under 30 sek og når jeg sætter min mobil til computer står der som om at musikken er på min iphone men det er den ikke ??skal lige sige at jeg har slettede den musik app som er tilknyttet min iphone håber i kan hjælpe lille mig

MVH Lars/Fjotte
Avatar billede eyvind Seniormester
03. februar 2017 - 10:39 #1
Jeg så denne forklaring - måske kan du bruge den.
http://onx.dk/tips-tricks/guide-lav-gratis-ringetoner-i-itunes/
Avatar billede Fjotte Seniormester
03. februar 2017 - 18:39 #2
Tak for hjælpen jeg havde kigget på den side men skulle konverter til m4r fil det er klaret tak for hjælpen