Avatar billede Søren M Praktikant
03. februar 2017 - 10:24 Der er 4 kommentarer

Kan ikke åbne Lenovo tap2

Efter start af ny Tap2 gik den i gang med en softweare opdatering og efterfølgende kan den ikke åbnes. Den viser første skærmbillede hvor der står Lenovo og Android i ca. 1 min og går efterfølgende ud i 1 min.
Den er ladt op! Har prøvet at resette i 30 sek uden resultat ligesom jeg har haft slukket wifi.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. februar 2017 - 11:31 #1
Avatar billede Søren M Praktikant
03. februar 2017 - 11:59 #2
Som jeg beskrev ovenfor har jeg forsøgt "hard reset" men får kun første skærmbillede som beskrevet!!
Avatar billede claes57 Ekspert
03. februar 2017 - 12:13 #3
Hard reset uden sim- og sd-kort i? Så har jeg ikke andet at byde ind med.
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2017 - 11:27 #4
Prøv at gå tilbage der hvor du har købt den - der bør være garanti på den, hvis ikke du har brugt og rooted den.
ellers kan du også prøve at flashe telefonen med styresystemet - men det er ikke lige til