Avatar billede ps76 Forsker
04. februar 2017 - 17:19 Der er 1 løsning

Reinstall W10 opdateret?

Jeg har den sidste tid fået nogle problemer med en del software, så jeg fristes til at geninstallere W10 for at få "renset ud" (HAR kørt malwarebytes mm, uden at finde noget).
Men tænkte bare at der må være et sted, hvor man kan downloade en opdateret version af W10, så man ikke bagefter skal til at hente alle opdateringerne ned som er kommet siden lanceringen?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. februar 2017 - 18:22 #1
Du finder den nyeste ISO/USB installation ved hjælp af værktøjet her: https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10

Men så vidt jeg ved, er der stadig et par opdateringer efterfølgende...