Avatar billede Mojo_dk Novice
04. februar 2017 - 20:23 Der er 6 kommentarer

Tournament Template

Hej

Jeg har lavet et fodbold turneringsplan i excel, er der nogle måder man kan vise arken i et fuldskærm uden excel?

En anden fil man kan gemme arken i, hvor man kan åbne den i et andet program der gør den fuldscreen uden at vise at det er i excel ?
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. februar 2017 - 21:06 #1
Hvorfor må den ikke vises i fuldskærm i excel ?

Skal den kunne redigeres i det "andet" program der skal vise den eller hvad skal der ske i den visning du ønsker ?
Avatar billede Mojo_dk Novice
04. februar 2017 - 21:20 #2
Jeg tænker det er mere professionelt at kunne vise den i fuldskærm uden at kunne se række numre og toppen af menuen
Avatar billede jkrons Professor
05. februar 2017 - 00:01 #3
Du kan sjule rækkenumre og kolonnbogstaver under Indstillinger. Præcis hvor afhænger af version. Eller smid den i PowerPoint eller et andet præsentationsprogram.
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. februar 2017 - 11:44 #4
Skal der kunne indtastet i dokumentet i den "professionelle" visning ?
Eller snakker vi kun visning af data ?
Avatar billede Mojo_dk Novice
05. februar 2017 - 13:28 #5
Der skal kunne indtastes resultater, jeg har Excel 2011 mac