Avatar billede ahlqvist Praktikant
05. februar 2017 - 07:26 Der er 1 kommentar

Billeder fra Icloud til Dropbox

Hej

Jeg er blevet træt af Icloud og har derfor oprettet mig i Dropbox og vil benytte den fremadrettet.

Via Dropbox appen på min Ipad har Dropbox automatisk overført billeder fra billedearkivet på Ipad'en til Dropbox men tilsyneladende ikke alle sammen. Der er pt. 5.500 billeder i mit arkiv på Ipad'en og 2.400 billeder i Dropbox og Dropbox henter nu ikke flere billeder. Der er masser af plads tilbage i Dropbox (>90%).

Hvordan får jeg de resterende billeder hentet over i Dropbox?
Avatar billede INK Ekspert
06. februar 2017 - 11:44 #1
Tilsyneladende kan man kun gemme 1 billede ad gangen fra arkiv til Dropbox.

Så den tunge vej er at tilslutte iPaden til en komputer og overføre alle billeder til Dropbox folderen på denne. Så synkroniseres automatisk.