Avatar billede Bette Juniormester
06. februar 2017 - 12:38 Der er 3 kommentarer

Vedhæftede filer i Outlook

Findes der en nem måde at gemme vedhæftede filer i Outolook?

Jeg har et sted imellem 50-100 mails med hver deres vedhæftede fil. Alle filerne skal alle sammen gemmes i den samme folder.

Pt. ligger samtlige mail i samme folder.

Nogle af filenavne kan være gengangere men så skal der bare et 1,2,3 efter filnavnet.

Jeg har ikke erfaring med at kode.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. februar 2017 - 14:37 #1
Når det ikke drejer sig om mere end 50-100 mails (og der oven i købet er gengangere i navnene på vedhæftningerne), vil jeg mene at det er hurtigere at gøre det ved hådnkraft og en kop kaffe, end sidde og vente på en automatiseret løsning. ;-)
Avatar billede Bette Juniormester
06. februar 2017 - 22:41 #2
Håbede på en fremadrettet løsning, da det er en tilbagevendende opgave. Får dagligt mails med filer som skal gemmes( ofte i hver de deres folder) og dem tager jeg selvfølgeligt med håndkraft. Men er der også projekter, som der generer de omtalte 50-100 mails og så tænkte jeg at der måske var en hurtigere løsning.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
07. februar 2017 - 09:17 #3
Man vil nok kunne VB- eller PS-scripte sig til noget, men for mit eget vedkommende ville jeg foretrække sidde i miljøet, jeg arbejder med.
Måske andre, der er mere hardcore script-hajer end jeg?