Avatar billede deseinar Praktikant
06. februar 2017 - 12:40 Der er 2 kommentarer

reklame film på skærm

Hej med jer

Jeg er ejer af en hundesvømmehal.

Jeg har bygget en 48" skærm ind i vægen som viser et kamera der sidder under vandet.
det er forbundet med hdmi fra kameraet til skærmen.

mit spørgsmål er, hvad skal jeg bruge hvis jeg også vil vise en reklame film på skærmen?

havde tænkt at hver 10min skulle reklamen kører og derefter skulle den gå tilbage til at vise billedet fra kameraet.

håber en kan hjælpe mig på forhånd tak
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. februar 2017 - 14:35 #1
Det er ikke så ligetil, men det vil kunne gøres med "noget", der kan vise dit videofeed fra kameraet som et overlay i billedet, og kunne skyde reklamen af med faste intervaller. Hardware vil blive en lille PC med et capturekort med HDMI-input og et normalt videokort med HDMI-output.
Avatar billede deseinar Praktikant
06. februar 2017 - 15:26 #2
hvad ville man så skulle bruge til software til det? Måske til mac. for jeg har en Mac der kan capture videofeed, da jeg har haft brugt den til at live streame.