Avatar billede TTA Seniormester
06. februar 2017 - 22:51 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hvad betyder tegnet "-" i en kommentar!?

Jeg har set på flere medier, især LiveLeak, hvor folk kan kommentere videoer og artikler, og hvor der går sport i at opnå flest likes, at nogle blot skriver "-" som kommentar; altså et minustegn. Og intet andet. Normalt skal folk have en virkelig genial kommentar for at få mange likes. Men nogen kan blot nøjes med at skrive "-" - og den er topscorer hver gang.

Her er et eksempel: https://www.liveleak.com/view?i=77a_1485997046

Men hvad betyder minustegnet som kommentar!? Har forsøgt at Google det, men kan ikke finde svar.
Avatar billede Nina Forsker
07. februar 2017 - 08:05 #1
Hej,

Jeg tror i dette eksempel er det enten en intern joke i "liveleak" communitiyet, ellers er det nok fordi kommentaren er blevet "slettet" eller redigeret fordi den er imod liveleaks regler. :)

Håber det gav dig et svar,

Mvh. Nina
Avatar billede TTA Seniormester
10. februar 2017 - 10:52 #2
Det kan ses, hvis LiveLeaks moderatorer har ændret eller slettet en kommentar.

Så ja, det er nok en (meget) intern joke, for det er ikke muligt at finde ud af hvad den betyder...
Avatar billede TTA Seniormester
29. marts 2017 - 22:27 #3
Jeg har omsider fundet ud af hvad "-" betyder...

Det er formentlig en fejl på LiveLeaks side. Nogle gange, når folk uploader et billede, så vises der bare en bindestreg. Men nogle brugere kan tilsyneladende godt se billederne, siden de kommenterer på dem. Men ingen af mine PCer eller telefoner kan vise billederne. Så måske er det en eller anden form for "filter" over for brugere i visse lande.