Avatar billede kentz815 Novice
07. februar 2017 - 03:42 Der er 1 kommentar

Acer bærbar giver stødlyd når den blir presset?

Acer Bærbar giver stødlyd når den blir presset? Hej kloge computerhoveder derude. Min bærbar siger en meget træls lille stødlyd omkring Gpuen, og Cpuen, den gør det når den bliver presset lidt, og jo mere man presser den jo højere bliver lyden, altså skruer op for grafikken i spillet. Der er ingenting når man har skruet helt ned for grafikken i spillet, eller når man surfer på nettet.Den gør det faktisk en lille smule når man ser youtube videoer i aller højest kvalitet, men man kan næsten ik høre.Jeg ved ikke hvad det kan være, kan det være et defekt grafikkort, eller cpu? eller måske harddisken som jeg ikke tror det er, da lyden kommer deropomrking, og det her er en ssd harddisk, som ikke er særlig gammel.

Jeg har linket et link til billedet hvor jeg har markeret en rød omrkeds hvor jeg mener lyden kommer fra, og en video så i kan høre den dumme lyd, håber i ved muligvis hvad det kan være, for det er ret træls man ligger altså mærke til det hvis der er ro i rummet man sidder i.

video http://www.baboom.dk/video/teknik/15993-acer_baerbar_giver_stoedlyd_naar_den_blir_presset

billede http://www.baboom.dk/forum/it-og-teknik/327107-acer_baerbar_giver_stoedlyd_naar_den_blir_presset

Jeg har oprettet et forum herinde om det samme problem men det her er forklaret meget bedre, så jeg håber i forstår.
Hvordan sletter jeg eventuelt det andet spørgsmål?
Avatar billede 220661 Ekspert
07. februar 2017 - 16:36 #1
Du lægger en kommentar med et link til denne tråd og trykker vælg som løsning i den gamle tråd