Avatar billede exabb Seniormester
07. februar 2017 - 12:55 Der er 1 løsning

Kalender i Outlook 365

Jeg har Office 365 på mine stationære Win 10 Pc´er og her virker kalender programmet finy mht. at indlægge aftaler osv. Jeg har også alle Office programmerne på mine Android enheder og alt er syncet korrekt incl. mail i Outlook, men kalenderfunktionen virker ikke på disse enheder. Jeg kan fx godt se ugedagen, men hvis jeg vil indlægge en aftale melder app´en "Der kunne ikke oprettes et møde på denne konto, da den ikke understøtter kalenderfunktion". Jeg benytter one.com som udbyder af domæne og mailsystem med IMAP.
Hvad er der galt?
Avatar billede exabb Seniormester
10. februar 2017 - 08:42 #1
Exchange Active Sync (EAS) er en protokol, der bruges til at synkronisere mails, kontakter og kalendere. Hos One.com kan du bruge Exchange Active Sync til at synkronisere dine iPhone, iPad, Windows Phone 8 og Android enheder.

Bemærk: Exchange Active Sync er indtil videre ikke understøttet i mailprogrammer på din computer. Dette betyder at du ikke kan bruge denne protokol i computerversionerne af Outlook, Thunderbird, Mail OS X osv.