Avatar billede Chippo Juniormester
10. februar 2017 - 16:55 Der er 2 kommentarer

Overføre modt. Fotos fra email til galleri på min IPad

Jeg har tidligere kunne overføre modt. Fotos på min email til min galleri idet jeg anvendte den lille pil som viser til venstre i selve email siden der kunne jeg vælge en arkivering til galleriet. Denne arkiveringsmulighed er der lige pludselig ikke mere . Hvordan for jeg så overført et billede fra emails til galleriet på min

Håber meget at jeg kan få hjælp herinde.
Tak
Jørgen Buser
Avatar billede INK Ekspert
10. februar 2017 - 17:58 #1
Du trykker blot på billedet, så kommer der en boks frem hvor du kan gemme 1 eller alle billeder "arkiver billede"
Avatar billede Chippo Juniormester
11. februar 2017 - 10:24 #2
Tak INK det er så nemt når man ved det.