Avatar billede RANDOMFYR Praktikant
10. februar 2017 - 22:14 Der er 2 kommentarer

ER DMZ GODT ELLER HVAD

Jeg har et problem det er at min PS4 nat type er på 3 og jeg fandt ud af på nettet at det vil virke hvis du tændte den men jeg har også læst at det er et dårligt ide hvad skal jeg gøre
Avatar billede RANDOMFYR Praktikant
10. februar 2017 - 22:14 #1
OG MED AT TÆNDE DEN MENER JEG AT TÆNDE DMZ
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. februar 2017 - 17:03 #2
Det vil sikkert fungere fint, når den melder NAT type 3. Det eneste den fortæller dig er, hvordan den TROR den opfattes fra internet. Hvis du placerer den i en DMZ vil den bare stå "direkte" på internet, uden beskyttelsen fra en router - det ønsker du ikke.