12. februar 2017 - 12:11 Der er 2 kommentarer

LG G4 sænker volumen

Min LG G4 er begyndt på at sænke volumen efter 15 minutter.
Jeg bruger Jet audio Pro til at spille playlister når jeg løbetræner.
Fornylig begyndte den automatisk at sænke volumen helt ned til lydløs, efter 15 minutter.
Hvis jeg genstarter app'en, går der kun et minuts tid. Så sænker den volumen igen.
Genstarter jeg hele mobilen, går der igen 15 minutter. Så fader den ud igen.

Jeg har prøvet forskellige afspiller app's, og de laver alle det samme.

Jeg bruger Android Marshmallow version 6.0

Jeg troede først at det var en strømspareindstilling. Men umiddelbart kan jeg ikke se noget i indstillingerne, som skulle gøre dette.

Er der nogen der har en løsning. Det driver mig til vanvid :-)
Avatar billede komputerdk Mester
14. februar 2017 - 14:29 #1
prøvet at clear cache  og afinstallere - genstarte telefonen og prøv at installere igen?
14. februar 2017 - 21:02 #2
Ja. Det er prøvet, uden held.
Men jeg er begyndt at tænke på, om det kan være ørepropperne der gør det, når de bliver varme og måske fugtige af sved.
Jeg har lige haft den til at ligge på bordet, med ørepropper tilsluttet. Her har den ligget og spillet i en time uden at lave bøvl.

Det kunne være, at jeg skulle prøve med nogle blutooth ørepropper ?