Avatar billede Uvanga Ekspert
16. februar 2017 - 07:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bitcoin køb og salg - hvor

Hvor er det det bedste, og billigste sted at købe og sælge Bitcoins? Jeg har set på Nettet at der findes et hav af udbydere, men er der nogen her på Eksperten der kan anbefale et sted?
Jeg har set lidt på nordic bitcoin, men jeg synes umiddelbart deres gebyrer ser høje ud, op til 9%. Men det er måske normalt indenfor branchen...
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. februar 2017 - 12:19 #1
Eneste erfaring, jeg har i DK er med https://www.nordicbitcoin.dk/

Vær lige OBS på hvordan du opbevarer dem - hvis din "bank" går rabundus, har du som udgangspunkt ingen sikring som kunde!
Avatar billede Uvanga Ekspert
17. februar 2017 - 10:14 #2
#1 Tak for kommentar. Jeg går ud fra du mener gode erfaringer..!!?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. februar 2017 - 10:33 #3
Det er nok efterhånden desværre sjældent, at det er i en god sags tjeneste, man er nød til at shoppe BitCoins i denne Verden. Men ja, servicen derfra er både forståelig og brugbar, så de kan godt anbefales til formålet.