Avatar billede eraw Praktikant
16. februar 2017 - 15:50 Der er 2 kommentarer

Cloud tjeneste til videoovervågning

Hej alle sammen,

Jeg leder efter nogen som har en effektiv cloudtjeneste til overvågningskameraer. Har købt et kamera fra https://www.sevecu.dk/ip-videoovervaagning som jeg er rigtigt tilfreds med, jeg kunne derfor godt tænke mig at få det koblet op til skyen således at optagelserne gemmes der. Kan det lade sig gøre og kender I en god tjeneste som kan tilbyde det?
Avatar billede eyvind Seniormester
16. februar 2017 - 21:52 #1
Som jeg ser det, på det link du viser, er det vist meningen at du skal bruger en lille server, evt en NAS server så det hele kører hjemme hos dig.

Jeg har selv et lille D-Link camera som er koblet op til D-Links egen server, hvor jeg kan kigge med live eller se tidligere optagelser. Men det er nok kun D-Link camera som får lov til at koble op.
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2017 - 14:28 #2
live online cloud er rimeligt dyrt, men det kan fås. så skal du over og lede i den professionelle afdeling. det findes. og kan slet ikke betale sig.

gem dine billeder/video på en NAS.
en NAS med 2x2TB koster ca 6000

en cloud der klarer opgaven, koster i nærheden af 2000 om måneden!