Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2017 - 16:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

wi-fi driver

hej jeg har jeg gamle IBM R51 for jeg har formatert den til  xp ps3 men der er ikke wi-fi på kun med lan jeg har på lenovo set efter driver men de dur ikke ikke  er dr en her inde du har en drive
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. februar 2017 - 21:12 #1
Denne skulle være den rigtigt jf. Lenovo:
http://pcsupport.lenovo.com/dk/da/downloads/migr-67214
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2017 - 21:22 #2
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2017 - 23:28 #3
så dur det lage vista ind og der hunne jeg se hva driver hed der efter lage jeg xp og driver ind
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. februar 2017 - 09:06 #4
Tillykke - men testede du driveren, jeg linkede til?
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2017 - 10:07 #5
nej og den due ikke :( men jeg skriv den driver op som var i win vista og det var en elt ane driver som lenvovo hade hmmm
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. februar 2017 - 10:32 #6
Hvis du ikke har testet driveren i det Lenovo-link, jeg lagde op, forstår jeg ikke helt hvordan du kan konkludere at den ikke duer.

Nevermind, du er videre...
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2017 - 10:39 #7
men der er net på nu jeg se efter dit link at når jeg lavge driver ind på på disk c var der en nappe som hed drivers
Avatar billede Ayumi Sophia Praktikant
02. marts 2017 - 17:29 #8
I really liked this part of the article with a nice and interesting topics have helped a lot of people who do not challenge things people should know...!!!
http://driverboss.com/canon/canon-laser-shot-lbp-1120-driver-download/