Avatar billede poulvp Praktikant
16. februar 2017 - 22:05 Der er 3 kommentarer

Ingen lyd fra min mikrofon i headset mere i windows 7

Jeg havde fået nyt headset og legede derfor med indstillinger i lyd osv, men jeg må have gjort noget forkert for nu virker min mikrofon på headsettet ikke mere, heller ikke på det gamle headset. Hvad kan jeg have ændret. Hjælp gerne via teamviewer, hvis det er lettere. Jeg har windows 7 og har bare et par billige headsets, som hidtil virkede fint. Jeg har systemgendannet uden det har virket og efter hånde været inde i så mange indstillinger jeg kunne finde. Jeg kan sagten høre lyd i headsettet.
Avatar billede BPA Seniormester
16. februar 2017 - 23:08 #1
Prøv  - Kontrolpanel -Lyd-Administrer lydenheder.
Derefter  Optagelse
Der er en microfon der skal slås til.
Blot et Gæt.
Avatar billede poko1 Ekspert
16. februar 2017 - 23:15 #2
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2017 - 14:16 #3
microfon kan være grået ud eller væk fra listen over enheder, når du vil vælge microfon.

derfor skal du klikke avancerede indstillinger der, så kommer headset microfonen frem!